Subject: FW: 15 Tallinn-Rapla-Türi tee T1 elektrikaabli paigaldamine (Viimsi metskond 314 elektriliitumise väljaehitamine).
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 13:47:00 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 10:38 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: 15 Tallinn-Rapla-Türi tee T1 elektrikaabli paigaldamine (Viimsi
metskond 314 elektriliitumise väljaehitamine).

Tere Elliko

Kas oled puhanud ja rindel tagasi?

Asjast kaa. Transpordiameti tellimusel projekteerime Kangru liiklussõlme
foorisüsteemidele elektriliitumist. Kooskõlastamise taotlus manuses.
Võimalusel palun kooskõlastada.

Kena suve jätku!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.